Una escola de Secundària de caire familiar, amb totes les possibilitats i serveis d’una gran escola.

Una escola on APRENDRE és el més important.

HISTÒRIA DEL CENTRE

L’Escola Anoia som una escola de Secundària concertada que va néixer el curs 1996 – 1997, quan es va canviar la Llei d’Educació i es va implantar la Primària i la Secundària.

En aquell moment, tres escoles de Primària, el Col·legi Jesús-Maria, les Escoles de l’Ateneu Igualadí i la Fundació Escola Mowgli, van veure la necessitat de donar una continuïtat als seus alumnes en aquesta nova etapa de la Secundària. De la fusió i de l’adaptació dels projectes educatius d’aquestes tres Escoles va sorgir l’Escola Anoia.

Educar és crear l’espai on l’altre pugui créixer, equivocar-se, somiar, refusar, escollir
Educar no és sotmetre, però sí permetre.
No és ser el model, però sí el referent; no és una lliçó, però sí una trobada.
Educar no és tancar, és obrir.

Fernand Deligny