L’AFA de l’Escola Anoia és una associació sense ànim de lucre, formada per les famílies dels alumnes de la nostra escola amb l’objectiu de treballar per a la millora del centre i de l’educació dels nostres fills/es.

Des de l’AFA es treballa conjuntament amb l’escola proposant, col·laborant i organitzant projectes i activitats que fomentin valors com la solidaritat, el respecte i la diversitat. El nostre compromís és promoure una escola oberta, transparent i participativa.

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Des de l’AFA s’organitza i gestiona l’oferta d’activitats extraescolars que es desenvolupen al centre.

EQUIPAMENT ESPORTIU

El xandall de l’escola és produït i distribuït per l’AFA, i consisteix en samarreta i dessuadora. És l’equipament que es recomana dur a tot l’alumnat per a qualsevol sortida de centre.