De conformitat amb la legislació en protecció de dades i l’article 10 de la Llei 34/2002 de Serveis de la Societat de la Informació i Comerç Electrònic el propietari del lloc i responsable del tractament de les dades és PROMOCIONS ESCOLARS ANOIA, S.L. (d’ara endavant “ESCOLA ANOIA”), amb CIF B-60664430 i domicili a Igualada (08700 Barcelona) carrer Lleida, núm. 9 i telèfon 93.805.09.04. Inscrita al Registre Mercantil de Barcelona al Foli B-160751, Secció 29789, Full 115, inscripció 1ª.

Inscrita al registre de centres concertats de la Generalitat de Catalunya amb el número 08056432.

Ús i finalitat de les dades obtingudes

Les dades que ens pot remetre a través dels diferents formularis de la nostra pàgina web i els correus de l’ESCOLA ANOIA són per:

• Respondre a les consultes i proporcionar la informació demanada per l’interessat.
• Participar en els processos de selecció de l’ESCOLA ANOIA
• Gestionar la relació que ens vincula.

Les dades que li sol·licitem són les adequades, pertinents i estrictament necessàries per les finalitats especificades anteriorment, i en cap cas està obligat a facilitar-les. Les dades de resposta obligatòria s’especifiquen en el propi formulari, i la seva negativa a subministrar-les implicarà no poder gestionar la seva petició. Així mateix, ens assegura que totes les dades facilitades són certes, veraces i pertinents per la finalitat per les que les demanem.

És important que perquè puguem mantenir les seves dades personals actualitzades, ens informi sempre que hi hagi alguna modificació en les mateixes. En cas contrari, no responem de la seva veracitat.

Legitimació del tractament de les dades

L’interessat a l’acceptar la present política de privacitat en els formularis, dona el seu exprés i inequívoc consentiment al tractament de les seves dades personals, sempre i quan l’ESCOLA ANOIA ho consideri oportú per la gestió de la petició que sol·liciti.

Destinataris

L’informem que les seves dades només seran cedides en els casos legalment establerts o per qüestions necessàries per la prestació del servei.

Conservació de les dades

Les dades personals proporcionades es conservaran fins que finalitzi la petició o la consulta realitzada per l’interessat. En el cas dels currículums enviats es conservaran 1 any com a màxim.

Seguretat de les dades

Les dades recopilades s’emmagatzemen dins de l’Espai Econòmic Europeo (EEE). L’ESCOLA ANOIA. garanteix les mesures tècniques i organitzatives necessàries per la seguretat i integritat de les dades personals que tracta, d’acord amb la legislació vigent, tenint en compte l’estat de la tecnologia, la naturalesa de les dades emmagatzemades, i els riscos a què estan exposades, tant si provenen de l’acció humana o del medi físic o natural.

Drets dels interessats

Els interessats tenen dret a:

• Obtenir confirmació sobre si el Responsable està tractant les dades personals que els concerneixin, o no.
• Accedir a les seves dades personals, així com a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, si escau, sol·licitar la seva supressió quan, entre d’altres motius, les dades ja no siguin necessàries per als fins que van ser recollides.
• En determinades circumstàncies, els interessats podran sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades, en aquest cas únicament el Responsable dels conservarà per a l’exercici o la defensa de reclamacions.
• En determinades circumstàncies i per motius relacionats amb la seva situació particular, els interessats podran oposar-se al tractament de les seves dades.

L’interessat pot exercir els seus drets mitjançant escrit dirigit a l’ESCOLA ANOIA, carrer Lleida núm. 9, Igualada 08700-Barcelona o mitjançant correu electrònic a l’adreça protecciodades@escolaanoia.cat indicant en ambdós casos la referència “Protecció de Dades”. Acompanyant la sol·licitud amb una còpia del DNI o qualsevol altre document identificatiu. Si considera que els seus drets no s’han atès adequadament, té dret a presentar una reclamació davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades.